طراحی سایت اختصاصی

شرکت طراحی سایت لاراول وب با شروع فعالیت خود از سال ۱۳۹۴ در زمینه طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن اندروید در ایران توانست با اعمال تکنولوژی‌ها و اصول طراحی روز دنیا در زمینه طراحی سایت فصل جدیدی را در صنعت وب کشور آغاز کند.

مهمترین نکته در روند کاری لاراول وب، ایجاد کارگروه‌های اختصاصی برای تمام مراحل طراحی یک سایت یا فروشگاه اینترنتی است. لاراول وب از معدود شرکت‌های طراحی سایت در کشور است که بدون استفاده از قالب‌ها و سیستم‌های سایت ساز آماده به طراحی اختصاصی سایت و فروشگاه‌های اینترنتی مشتریان خود می‌پردازد.

از نکات قوت مهم لاراول وب طراحی سایت اختصاصی توسط فریمورک لاراول می باشد که امنیت و سرعت بسیار بیشتری نسبت به دیگر فریمورک ها و CMS های آماده دارد. وب سایت شما را مهندسین و متخصصین برجسته حوزه وب و فارغ التحصیلان برتر رشته نرم افزار از بهترین دانشگاه های ایران طراحی و پیاده سازی می کنند.

طراحی گرافیک و بخش ظاهری سایت در شرکت لاراول وب از اهمیت بالایی برخوردار است. دریافت اطلاعات کامل روانشناسی و سلایق شخصی از مشتریان باعث شده تا لاراول وب در جلب نظر مشتریان از نظر سلایق بصری بسیار موفق باشد.

طراحی UI سایت می تواند با توجه به سلیقه کاربر باشد. انتخاب قالب از یکی از سایت های موجود در اینترنت یا قالبی پیمیوم از وب سایت تم فارست.

یا مشتری طراحی قالب را به شرکت لاراول وب می سپارد و تیم ما طرح اولیه را در نرم افزار فتوشاپ ایجاد می کند و یک قالب اختصاصی صفر تا صد برای شما طراحی م یکند.

 

طراحی سایت لاراول وب یا نونگار؟

شرکت های زیادی وجود دارند که خدمات طراحی سایت انجام می دهد.  شرکت نونگار ( www.npco.net ) یکی از شرکت هایی است که از سایت ساز و یا CMS های آماده برای طراحی سایت استفاده می کند. در واقع اکثر شرکت ها برای انجام سریع طراحی و پیاده سازی سایت از روش های ذکر شده استفاده می کنند.

شرکت لاارول وب (www.laravelweb.ir) طراحی سایت را با استفاده از فریمورک لاراول و به صورت کاملا اختصاصی و با توجه به نیازهای شما انجام می دهد و شما می توانید از سرعت و امنیت بالای سایت خود مطمئن شوید